Bílá kožená kabelka - FURLA
Kód: 7127/BILSouvisející produkty

Barva: Bílá Svršek: Přírodní kůže (useň) - Lícová Vnitřek: ekokůže Stélka: kůže Vyjímatelné vložky: Ne Sezóna: Celoroční Celková výška: 15 cm Výška...

Materiál: 100% kůže Rozměry: 38x14x32 cm Výška ucha: 10 cm Zapínání: magnetické Barva: hnědá Detail: kovové doplňky zlaté barvy

- Magnetové zapínání.- Kabelka určena pro nošení na rameni nebo v ruce.- Nelze vložit formát A4.- Odepínatelný delší popruh (možnost nastavení délky)- Hloubka: 7 cm.- Výška: 17...

Barva: Béžová Barva (název produktu): Ghiaccio I21 Zamykání komory: Klopna, Magnetický klips Počet komor: 1 Nožičky na spodní části kabelky: Ne...

Rozměry: 18 x 11 x 7 cm Složení: 100% přírodní kůže. • Pravá oblázková kůže • Nastavitelný a odnímatelný popruh • Vnitřní plochá kapsa • Dvě vnitřní komory • Zapínání...

Zapínatelná kapsa. Možnost připnutí popruhu (bez možnosti nastavení délky) Nelze vložit formát A4. Ozdobné detaily. Hloubka: 9,5 cm. Výška: 14 cm. Spodní šířka: 22 cm....

Materiál: 100% přírodní kůže. Rozměry: 17 x 16 x 6 cm. Odnímatelní nastavitelný ramenní popruh. Délka ucha 7 cm. Lze nosit jako crossbody. Zapínání na magnet.

- Vnější kapsa navíc.- Zapínání na cvoček.- Kabelka určena pro nošení na rameni nebo v ruce.- Neodepínatelný popruh s možností nastavení délky.- Krátká ucha.- Nelze vložit...
Detailní popis produktu
Popis produktu není dostupný

Rozměry: 26 x 20 x 13 cm Složení: 100% přírodní kůže. Hladká kůže Klopna na magnetický klips Odnímatelný ramenní popruh Přední kapsa Komora uprostřed Vnitřní kapsa...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Světoznámá značka FURLA má za sebou dlouhou historii. Společnost byla založena roku 1927, kdy Aldo Furlanetto započal svůj byznys s módními doplňky v Evropě.
Historie společnosti začíná v krásném italském městě Bologna a cílem bylo zaměřit se na ženy různého stylu a vytvořit pro ně módní doplňky, které pro ně budou skvělými módními společníky.
#ShowMore#
První obchod byl slavnostně otevřen v roce 1955, kde tyto kožené doplňky prodával.
V roce 1972 dědictví společnosti předal Aldo do rukou svých tří dětí – Giovanně, Carlu a Pablu Furlanettovým a v tom samém období se objevuje první kolekce kabelek s logem značky Furla. Kabelky byly v té době vyráběny velice neobvyklým způsobem, jednalo se například o kombinaci nylonu a gumy.
Společnost Furla se chtěla přiblížit stylu emancipované a nezávislé ženy, což se posléze začalo jevit jako velice úspěšné a Furla se tak pro svou vysokou kvalitu rozrůstala stále více a více.
Postupem času se značka dostávala i do ostatních evropských měst, jako je Řím, nebo Paříž, až se zdála být Evropa pro tuto značku příliš malá. A tak byla zanedlouho otevřena pobočka v USA a to konkrétně v New Yorku.
Koncem roku 2008 bylo na trhu okolo 296 samostatných obchodů společnosti Furla, které se nacházejí na těch nejvýznamnějších nákupních ulicích a společnost také prodává svoje kabelky, boty a další kožené doplňky ve více než 1000 lokalitách od Evropy, po Asii, Afriku a Ameriku.
S klidem tedy můžeme říci, že Furla vytvořila nový koncept luxusu, který se velice rychle stal mezinárodním hitem právě kvůli kvalitě, funkčnosti a nadčasovému luxusnímu designu.