Bílé kožené lodičky - FURLA
Kód: 7211/BILSouvisející produkty
Svršek: Přírodní kůže (useň) - Lícová Materiál podpatku: Kvalitní syntetický materiál Podešev: Kvalitní syntetický materiál Stélka: Kůže...
Materiál: 100% kůže Vnitřek: 100% kůže Podešev: Kvalitní syntetický materiál Stélka: 100% kůže Povrch: Hladký Tvar špičky: Špičatý Zapínání: Na přezku Barva: Černá...
Barva: Modrá, Šedá Svršek: Přírodní kůže (useň) - Lakovaná Vnitřek: ekokůže Stélka: kůže Technologie: Cushion Plus Sezóna: Celoroční Celková výška: 15,5 cm...
Dostupná velikost: 37. Výška podpatku: 9 cm. Materiál: 100% kůže. Barva: stříbrná. Zapínání: nazouvání.
Svršek: Přírodní kůže (useň) - Lícová Materiál podpatku: Kvalitní syntetický materiál Podešev: Kvalitní syntetický materiál Stélka: Kůže...
Materiál: 100% přírodní kůže Vnitřek: 100% přírodní kůže Podešev: Kvalitní syntetický materiál Stélka: 100% přírodní kůže Povrch: Hladký Tvar...
Špičatá, vyztužená špička. Kožená vložka. Pevná pata. Model na jehličkovém podpatku. Výška podpatku: 9 cm. Délka stélky pro velikost je: 23,5 cm. Rozměry pro velikost:...
• Lodičky • Kulatá špička • Kožený podešev s gumovou podrážkou podpatku • Vyrobeno v Itálii • Barva: Ebenová Složení: Semišová kůže, guma
Detailní popis produktu
Popis produktu není dostupný
Doplňkové parametry
Kategorie: | Dámské lodičky a polobotky |
---|---|
Složení: | 100% přírodní kůže |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Světoznámá značka FURLA má za sebou dlouhou historii. Společnost byla založena roku 1927, kdy Aldo Furlanetto započal svůj byznys s módními doplňky v Evropě.
Historie společnosti začíná v krásném italském městě Bologna a cílem bylo zaměřit se na ženy různého stylu a vytvořit pro ně módní doplňky, které pro ně budou skvělými módními společníky.
#ShowMore#
První obchod byl slavnostně otevřen v roce 1955, kde tyto kožené doplňky prodával.
V roce 1972 dědictví společnosti předal Aldo do rukou svých tří dětí – Giovanně, Carlu a Pablu Furlanettovým a v tom samém období se objevuje první kolekce kabelek s logem značky Furla. Kabelky byly v té době vyráběny velice neobvyklým způsobem, jednalo se například o kombinaci nylonu a gumy.
Společnost Furla se chtěla přiblížit stylu emancipované a nezávislé ženy, což se posléze začalo jevit jako velice úspěšné a Furla se tak pro svou vysokou kvalitu rozrůstala stále více a více.
Postupem času se značka dostávala i do ostatních evropských měst, jako je Řím, nebo Paříž, až se zdála být Evropa pro tuto značku příliš malá. A tak byla zanedlouho otevřena pobočka v USA a to konkrétně v New Yorku.
Koncem roku 2008 bylo na trhu okolo 296 samostatných obchodů společnosti Furla, které se nacházejí na těch nejvýznamnějších nákupních ulicích a společnost také prodává svoje kabelky, boty a další kožené doplňky ve více než 1000 lokalitách od Evropy, po Asii, Afriku a Ameriku.
S klidem tedy můžeme říci, že Furla vytvořila nový koncept luxusu, který se velice rychle stal mezinárodním hitem právě kvůli kvalitě, funkčnosti a nadčasovému luxusnímu designu.