Bílé kožené lodičky - FURLA

Kód: 7211/BIL
Značka: FURLA
6 494 Kč –33 %
0000207569485 01 sw 2
6 494 Kč –33 % 4 350 Kč
Skladem (1 ks)
Barva
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
4.4.2024
Možnosti doručení

  • Barva: Bílá
  • Svršek: Přírodní kůže (useň) - Lícová
  • Vnitřek: ekokůže
  • Stélka: kůže
  • Vyjímatelné vložky: Ne
  • Sezóna: Celoroční
  • Celková výška: 15 cm
  • Výška podpatku: 9 cm
  • Materiál podpatku: kvalitní syntetický materiál, potažený kůží
  • Podpatek: Jehlový podpatek
  • Podešev: kvalitní syntetický materiál
  • Váha boty (nejmenší rozměr): 198 g
  • Typ špičky: Špičatá
  • Země původu: Itálie

Detailní popis produktu

Popis produktu není dostupný

Doplňkové parametry

Kategorie: Dámské lodičky a polobotky
Složení: 100% přírodní kůže

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

981-5ef5d41de72857.12800926

Světoznámá značka  FURLA má za sebou dlouhou historii. Společnost byla založena roku 1927, kdy Aldo Furlanetto započal svůj byznys s módními doplňky v Evropě.

Historie společnosti začíná v krásném italském městě Bologna a cílem bylo zaměřit se na ženy různého stylu a vytvořit pro ně módní doplňky, které pro ně budou skvělými módními společníky.

#ShowMore#

První obchod byl slavnostně otevřen v roce 1955, kde tyto kožené doplňky prodával.

V roce 1972 dědictví společnosti předal Aldo do rukou svých tří dětí – Giovanně, Carlu a Pablu Furlanettovým a v tom samém období se objevuje první kolekce kabelek s logem značky Furla. Kabelky byly v té době vyráběny velice neobvyklým způsobem, jednalo se například o kombinaci nylonu a gumy.

Společnost Furla se chtěla přiblížit stylu emancipované a nezávislé ženy, což se posléze začalo jevit jako velice úspěšné a Furla se tak pro svou vysokou kvalitu rozrůstala stále více a více.

Postupem času se značka dostávala i do ostatních evropských měst, jako je Řím, nebo Paříž, až se zdála být Evropa pro tuto značku příliš malá. A tak byla zanedlouho otevřena pobočka v USA a to konkrétně v New Yorku.

Koncem roku 2008 bylo na trhu okolo 296 samostatných obchodů společnosti Furla, které se nacházejí na těch nejvýznamnějších nákupních ulicích a společnost také prodává svoje kabelky, boty a další kožené doplňky ve více než 1000 lokalitách od Evropy, po Asii, Afriku a Ameriku.

S klidem tedy můžeme říci, že Furla vytvořila nový koncept luxusu, který se velice rychle stal mezinárodním hitem právě kvůli kvalitě, funkčnosti a nadčasovému luxusnímu designu.

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz