Černá ledvinka / kabelka - GUESS | Kamina
Kód: 11487/CERSouvisející produkty

Vyrobeno: Látka - Textilní materiál Tuhost: Tvrdá Obsahuje netextilní časti živočišného původu: Ne Barva: Černá Množství kapes zavíraných na...

Obal součástí balení. Zapínání na zip. V přední části kapsička. Vnitřní kapsy. Nelze vložit formát A4. Neodepínatelný popruh s možností nastavení délky. Model s...

Materiál: Textilní materiál, přírodní kůže. Rozměry: 22x12x7 cm. Neodepinatelný popruh s nastavitelnou délkou. Ozdobná aplikace. Lze nosit jako crossbody nebo v...

- Zapínatelná kapsa.- Neodepínatelný popruh bez možnosti nastavení délky.- Nelze vložit formát A4.- Výška: 16 cm.- Spodní šířka: 10,5 cm. Složení: 80% Polyester, 20%...

Výrobce: Chiara Ferragni Barva: Stříbrná Vyrobeno: látka - textilní materiál Tuhost: měkká Rozměr: 16,5/28 x 13,5 x 5 cm Maximální délka popruhu: 115 cm...

Materiál: svršek - 100% polyuretan podšívka - 100% polyester Rozměry: 13,5x8x33 cm Popruh: nastavitelný Zapínání: na zip Barva: černá

Černá Vyrobeno: ekologická kůže - ekologická kůže, látka - textilní materiál Zdobení: kov Hmotnost výrobku: 342 g Komora zavírána na: zip Rozměr: 21 x 12,5 x...
Detailní popis produktu
Popis produktu není dostupný
Doplňkové parametry
Kategorie: | Dámské ledvinky |
---|---|
Složení: | Imitace kůže - imitace kůže |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého a sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.