Modrá šála - MOSCHINO
Kód: 10983/MODSouvisející produkty

- Rozměry: 30 x 160 cm. Složení: 50% Akryl, 50% Vlna Vzor: potiskMateriál: pleteninaMateriál: vlna

Materiál: 38% Viskoza 30% Polyamid 27% Bavlna 5% Vlna Barva: Bílá Detail: Zlaté logo značky

Materiál: 100% Přírodní kůže Podšívka: Ne Typ: Střední délka Praní: Neprat Barva: Hnědá Kompabilita s dotykovým zařízením: Ano Detail: Stříbrné kovové logo značky

Materiál: 100% Polyester Barva: Černá Zapínání: Suchý zip Detail: Plastické logo značky

Materiál: 100% Polyester Barva: Černá Zapínání: Suchý zip Detail: Krajka, nastavitelná velikost

Materiál: 100% bavlna Typ: snapback Vzor: hladký s výšivkou Zapínání: na suchý zip Praní: ruční Barva: černá

Materiál: 100% bavlna Typ: snapback Vzor: hladký s výšivkou Zapínání: na suchý zip Praní: ruční Barva: černá
Detailní popis produktu
Popis produktu není dostupný
Doplňkové parametry
Kategorie: | Dámské rukavice, čepice, šály |
---|---|
Složení: | 100% vlna |

Materiál: 84% polyester, 10% viskóza, 6% elastan Barva: Černá Detail: kontrastní logo značky, dárkový pytlíček
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Humor a ironie jsou nepostradatelnými prvky značky, kterou v roce 1983 založil a po sobě pojmenoval Ital Franco Moschino.
Návrhář, přezdívaný „italský J. P. Gaultier“, se narodil nedaleko Milána a svou budoucnost od malička viděl spíše v malířství, než v módním průmyslu. V počátcích pracoval jako designér reklamy a navrhoval plakáty, letáky a katalogy. V této branži se setkal s módním mágem Versacem, a ten přesměroval jeho kariérní sny k módě.
Ve svých 23 letech začal jako pracovat jako návrhář u společnosti Cadette a díky svému talentu se v roce 1977 dostal k založení vlastní firmy Moonshadow.
Roku 1983 představil světu svou oficiálně první kolekci Moschino Couture, při níž dokázal svůj smysl pro kreativitu a pro humor například tím, že natiskl na oblečení imitaci typického saka značky Chanel.
#showmore#
Od začátku bylo jasné, že Franco Moschino jde proti konzervativnnosti a upjaté modely u jeho značky nikdy nenalezneme. Zkoušel kombinovat na první pohled nehodící se barvy i materiály,jeho modely vynikaly nápaditostí, vtipem a značkou dávkou extravagance. Jeho mnohdy výstřední modely se však od kritiků dočkaly jen chvály.
V 80. letech byly založeny nové řady Cheap and Chic a Moschino jeans a začaly se objevovat také parfémy, módní doplňky a šperky, které může nosit opravdu jen ten, kdo se nebojí pohledů kolemjdoucích.
Od předčasné smrti Franca Moschina v roce 1994 je kreativní ředitelkou jeho bývalá asistentka Rossella Jardini, která má stejný smysl pro extravaganci jako sám zakladatel. Jardini tedy společně s týmem návrhářů vede společnost ve stejném módním stylu jako Moschino. Z jejich tvorby nadále vyzařuje nadsázka a elegantní lehkost.
Od roku 1999 je značka Moschino součástí Aeffe Group, výrobní firmy Alberty a Massima Ferretti. To ale neubralo na její originalitě a nevšednosti, ba naopak. O dva roky později například vystoupily modelky na přehlídce s natáčkami na hlavě a v roce 2006 předvedly kolekci Cheap and Chic jako postavy Minnie Mouse s mašlemi, puntíky a novinami.
Velmi smyslně zapůsobily krátké saténové a hedvábné šaty ve stylu konce 50. let z kolekce jaro 2007 nebo kostýmy vytvořené na turné zpěvaček Madonny či Kylie Minoque.
To co ale v žádné kolekci nesmí chybět je červená barva. Sygnalní červená totiž podle Moschinových návrhářů reprezentuje bytostnou radost ze života.
V současnosti si lze od této značky pořídit jeansy, trička, šály, šaty, parfémy, doplňky i již zmíněné šperky, to vše v nepřehlédnutelných barevných kombinacích a kreativním stylu.
Moschino nám zkrátka ukazuje, že móda je opravdu hra.