Stříbrný rolák - GUESS
Kód: 7499/XSSouvisející produkty
Přiléhavý model. Kulatý průkrčník: Model s ozdobnými volánky. Model s vložkami z průhledného materiálu. Složení: Hlavní materiál: 25% Polyamid, 75% Viskóza Jiné materiály:...
Materiál: 100% bavlna Střih: regular fit Typ: bez kapuce Vzor: hladký s výšivkou Rukáv: dlouhý Praní: ruční Barva: černá
Materiál: 100% Bavlna Střih: Slim Fit Vzor: Pletenina Rukáv: Dlouhý Barva: Smetanová Detail: Kontrastní výšivka loga značky
Materiál: 90% Polyester, 10% Elastan Střih: Slim Fit Vzor: Krystaly Rukáv: Dlouhý Barva: Hnědá Detail: Zdobení hnědými krystaly
- Přiléhavý model.- Kulatý průkrčník:- Tenká, elastická pletenina. Složení: 30% Polyester, 70% Viskóza
Materiál: 75% viskoza, 13% polyester 12% nylon Střih: Slim Fit Vzor: pletenina Výstřih: do V Rukáv: dlouhý Barva: bílá Bílý dámský svetr z kolekce Marciano by Guess.
Materiál: 100% Bavlna Střih: Regular Fit Vzor: Pletenina Rukáv: Dlouhý Barva: Černá Detail: Odnímatelná kontrastní krajka, vyšité logo značky
Materiál: 100% bavlna Střih: Slim Fit Vzor: Pletenina Rukáv: Dlouhý Barva: Černá Detail: Kontrastní logo značky
Detailní popis produktu
Popis produktu není dostupný
Doplňkové parametry
Kategorie: | Dámské svetry a mikiny |
---|---|
Složení: | 10% metalizované vlákno, 15% polyester, 17% polyamid, 58% bavlna |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého a sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.