Nakupte nad 7000 kč a získejte značkový parfém v hodnotě 350 kč jako dárek!

Černá mikina - MOSCHINO

Kód: 3986/L 3986/M Zvolte variantu
NOVÁ KOLEKCE!
Značka: MOSCHINO
5 200 Kč –33 %
SS20 BLD0B1 99X F2 cut
5 200 Kč –33 % 3 500 Kč
Skladem (1 ks) Skladem (1 ks) Zvolte variantu
Barva
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

- Rovný střih.
- Kulatý průkrčník:
- Model s potiskem.
- Zakončení elastickým úpletem.

Složení:
100% Bavlna

Vzor: potisk
Kapuce: bez kapuce
Materiál: bavlna

Detailní informace

Detailní popis produktu

Mikina z kolekce Moschino Underwear. Model vyroben z tenké, lehce elastické látky.

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Dámské svetry a mikiny
Složení: 100% Bavlna

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Moschino-Logo

Humor a ironie jsou nepostradatelnými prvky značky, kterou v roce 1983 založil a po sobě pojmenoval Ital Franco Moschino.

Návrhář, přezdívaný „italský J. P. Gaultier“, se narodil nedaleko Milána a svou budoucnost od malička viděl spíše v malířství, než v módním průmyslu. V počátcích pracoval jako designér reklamy a navrhoval plakáty, letáky a katalogy. V této branži se setkal s módním mágem Versacem, a ten přesměroval jeho kariérní sny k módě.

Ve svých 23 letech začal jako pracovat jako návrhář u společnosti Cadette a díky svému talentu se v roce 1977 dostal k založení vlastní firmy Moonshadow.

Roku 1983 představil světu svou oficiálně první kolekci Moschino Couture, při níž dokázal svůj smysl pro kreativitu a pro humor například tím, že natiskl na oblečení imitaci typického saka značky Chanel.

#showmore#

Od začátku bylo jasné, že Franco Moschino jde proti konzervativnnosti a upjaté modely u jeho značky nikdy nenalezneme. Zkoušel kombinovat na první pohled nehodící se barvy i materiály,jeho modely vynikaly nápaditostí, vtipem a značkou dávkou extravagance. Jeho mnohdy výstřední modely se však od kritiků dočkaly jen chvály.

V 80. letech byly založeny nové řady Cheap and Chic a Moschino jeans a začaly se objevovat také parfémy, módní doplňky a šperky, které může nosit opravdu jen ten, kdo se nebojí pohledů kolemjdoucích.

Od předčasné smrti Franca Moschina v roce 1994 je kreativní ředitelkou jeho bývalá asistentka Rossella Jardini, která má stejný smysl pro extravaganci jako sám zakladatel. Jardini tedy společně s týmem návrhářů vede společnost ve stejném módním stylu jako Moschino. Z jejich tvorby nadále vyzařuje nadsázka a elegantní lehkost.

Od roku 1999 je značka Moschino součástí Aeffe Group, výrobní firmy Alberty a Massima Ferretti. To ale neubralo na její originalitě a nevšednosti, ba naopak. O dva roky později například vystoupily modelky na přehlídce s natáčkami na hlavě a v roce 2006 předvedly kolekci Cheap and Chic jako postavy Minnie Mouse s mašlemi, puntíky a novinami.

Velmi smyslně zapůsobily krátké saténové a hedvábné šaty ve stylu konce 50. let z kolekce jaro 2007 nebo kostýmy vytvořené na turné zpěvaček Madonny či Kylie Minoque.

To co ale v žádné kolekci nesmí chybět je červená barva. Sygnalní červená totiž podle Moschinových návrhářů reprezentuje bytostnou radost ze života.

V současnosti si lze od této značky pořídit jeansy, trička, šály, šaty, parfémy, doplňky i již zmíněné šperky, to vše v nepřehlédnutelných barevných kombinacích a kreativním stylu.

Moschino nám zkrátka ukazuje, že móda je opravdu hra.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz
x