Modré šortky - GUESS
Kód: 8115/LSouvisející produkty
Materiál: 100% Bavlna Střih: Krátký Pas: Klasický Zapínání: Knoflík, zip Barva: Bílá Detail: Kontrastní logo značky
Materiál: 100% Polyurethan Střih: Regular Fit Pas: Vyšší Zapínání: Knoflík, zip, opasek Barva: Černá Detail: Logo značky
Materiál: 100%Polyester Střih: Regular Fit Pas: Vysoký Zapínání: Na zip Barva: Béžová Detail: Zlaté logo značky
Materiál: 95% bavlna 5% elastan Střih: Krátký Pas: Klasický Zapínání: Na knoflík a zip Barva: Bílá Detail: Stříbrné nýty
•Šortky • Zapínání na zip a knoflík • Flitry Detail • Vyrobeno v Itálii Složení:100% Bavlna Hlavní barva: Blue Denim
Materiál: 98% bavlna, 2% elastan Střih: Sim Fit Pas: vyšší Zapínání: knoflík, zip Barva: modrá Detail: výšivka květů Modré dámské kraťasy z kolekce Pinko.
Materiál: 98% Bavlna, 2% Elastan Střih: Slim Fit Pas: Vyšší Zapínání: Knoflík, zip Barva: Černá Detail: Zdobení černými krystaly
- V pase široká elastická guma.- Šňůrky v pase.- Rovný střih.- Všité kapsy.- Klasický pas. Složení: 95% Bavlna, 5% Elastan Príležitosti: casualMateriál: látkaPas: mediumVzor:...
Barva: Černá Vzor: Hladký Zapínání: Na zip Kapsy: Zadní, Boční Přizpůsobení: Regular Fit Pás: Standardní Složení: 100% bavlna
Detailní popis produktu
Popis produktu není dostupný
Doplňkové parametry
Kategorie: | Dámské šortky |
---|---|
Složení: | 100% lyocell |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého a sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.