Černé šortky - GUESS
Kód: 13225/SSouvisející produkty

- Rovný střih.- Všité kapsy.- Elastická guma v pase.- Zvýšený sed.- Šířka v pase: 33,5 cm.- Šířka v bocích: 49,5 cm.- Výška sedu: 28 cm.- Šířka nohavice: 30,5 cm.- Délka: 33...

moderní dámské kraťasy vpředu a vzadu kapsy vysoký sed v pase pásek na zavazování délka nohavice ve velikosti S je 6,5 cm ...

Materiál: 95% polyester 5% elastan Střih: Krátký Pas: Vysoký Zapínání: Ne zip Barva: Béžová Detail: Šněrování v pase

Materiál: 100% bavlna Střih: Krátký Pas: Klasický Zapínání: Na knoflík a zip Barva: Oranžová Detail: Zlaté logo značky, efekt batika

Barva: Modrá Vzor: Hladký Zapínání: Na knoflíky a zip Kapsy: Boční, Zadní Přizpůsobení: Slim Fit Pas: Standardní Složení: 98% bavlna 2% elastan

Materiál: 100% polyester Střih: Slim Fit Pas: Klasický Zapínání: Na knoflík a zip Barva: Černá Detail: Zlatý knoflík

- Zapínání na zip a knoflík.- Všité kapsy.- Přiléhavý střih.- Model s potiskem. Složení: 100% Bavlna Vzor: potiskPas: mediumMateriál: riflovinaPríležitosti: casual

Střih: Krátký Typ: Sportovní Pas: Klasický Zapínání: Stohování na tkaničku v pase Praní: 30°C Barva: Černá Detail: Vyšité logo značky Materiál: 100% Bavlna
Detailní popis produktu
Popis produktu není dostupný
Doplňkové parametry
Kategorie: | Dámské šortky |
---|---|
Složení: | 70% bavlna, 14% viskóza, 14% polyester, 2% elastan |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého a sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.