Černý kožený opasek - FURLA
Kód: 7163/MSouvisející produkty
Pásek z kolekce Karl Lagerfeld. Model vyroben z přírodní kůže. - Počet dírek: 5.- Šířka řemínku: 2 cm. Složení: 100% Přírodní kůže Materiál: přírodní kůže
- Zapínání na přezku s boltcem.- Počet dírek: 5.- Šířka řemínku: 3,5 cm. Složení: 100% Přírodní kůže
Materiál: 100% polyuretan Šířka: 3,5 cm Zkrátit: nelze Barva: hnědá Detail: zlatá kovová spona s logem značky Hnědý dámský opasek z kolekce Guess.
Materiál 100% semišová italská kůže. Šířka opasku 5 cm. Vzdálenost k první dírce je 75 cm. Vzdálenost k poslední dírce je 85 cm.
Materiál: 100% polyuretan Šířka: 2,5 cm Zkrátit: nelze Barva: černá, šedá Detail: zlatá kovová spona s logem značky Černý dámský opasek z kolekce Guess.
Materiál: 100% polyuretan Šířka: 2 cm Zkrátit: nelze Barva: růžová Detail: zlatá kovová spona s logem značky Růžový dámský opasek z kolekce Marciano by Guess.
Materiál: 100% Polyuretan Šířka: 2,5 cm Zkrátit: Nelze Barva: Černá Detail: Zlatá spona s logem značky
Obsahuje netextilní časti živočišného původu: Ano Vyrobeno: Přírodní kůže (useň) - Lícová Množství dírek: 5 Barva: Černá Způsob zapínání: Spona...
Detailní popis produktu
Popis produktu není dostupný
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Světoznámá značka FURLA má za sebou dlouhou historii. Společnost byla založena roku 1927, kdy Aldo Furlanetto započal svůj byznys s módními doplňky v Evropě.
Historie společnosti začíná v krásném italském městě Bologna a cílem bylo zaměřit se na ženy různého stylu a vytvořit pro ně módní doplňky, které pro ně budou skvělými módními společníky.
#ShowMore#
První obchod byl slavnostně otevřen v roce 1955, kde tyto kožené doplňky prodával.
V roce 1972 dědictví společnosti předal Aldo do rukou svých tří dětí – Giovanně, Carlu a Pablu Furlanettovým a v tom samém období se objevuje první kolekce kabelek s logem značky Furla. Kabelky byly v té době vyráběny velice neobvyklým způsobem, jednalo se například o kombinaci nylonu a gumy.
Společnost Furla se chtěla přiblížit stylu emancipované a nezávislé ženy, což se posléze začalo jevit jako velice úspěšné a Furla se tak pro svou vysokou kvalitu rozrůstala stále více a více.
Postupem času se značka dostávala i do ostatních evropských měst, jako je Řím, nebo Paříž, až se zdála být Evropa pro tuto značku příliš malá. A tak byla zanedlouho otevřena pobočka v USA a to konkrétně v New Yorku.
Koncem roku 2008 bylo na trhu okolo 296 samostatných obchodů společnosti Furla, které se nacházejí na těch nejvýznamnějších nákupních ulicích a společnost také prodává svoje kabelky, boty a další kožené doplňky ve více než 1000 lokalitách od Evropy, po Asii, Afriku a Ameriku.
S klidem tedy můžeme říci, že Furla vytvořila nový koncept luxusu, který se velice rychle stal mezinárodním hitem právě kvůli kvalitě, funkčnosti a nadčasovému luxusnímu designu.