Černý kožený opasek - FURLA
Kód: 7163/MSouvisející produkty

Obsahuje netextilní časti živočišného původu: Ano Provedení: Přírodní kůže (useň) - lícová Počet dírek: 5 Jiné: Komplet včetně ochranného obalu...

KARL LAGERFELD Model: 201W3195 Barva: Stříbrná Vyrobeno: přírodní kůže (useň) - lícová Množství dírek: 7 Šířka pásku: 3,5 cm Zdobení: stříbrný kov Způsob...

Materiál: 100% přírodní kůže Šířka: 3 cm Zkrátit: Nelze Barva: Černá Detail: Napodobeniny drahokamů Celková délka opasku: 95 cm Délka k poslední...

Materiál: 100% přírodní kůže Šířka: 2,5 cm Zkrátit: Nelze Barva: Modrá Detail: Stříbrná spona, stříbrné zakončení opasku s logem značky

Materiál 100% semišová italská kůže. Šířka opasku 5 cm. Vzdálenost k první dírce je 75 cm. Vzdálenost k poslední dírce je 85 cm.

Barva: Růžová Barva (název produktu): 71627427 Určení: Každodenní Délka k první dírce: 75 Délka k poslední dírce:...

Obsahuje netextilní časti živočišného původu: Ano Vyrobeno: Přírodní kůže (useň) - Lícová Množství dírek: 5 Jiné: Komplet včetně ochranného obalu...
Detailní popis produktu
Popis produktu není dostupný
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Světoznámá značka FURLA má za sebou dlouhou historii. Společnost byla založena roku 1927, kdy Aldo Furlanetto započal svůj byznys s módními doplňky v Evropě.
Historie společnosti začíná v krásném italském městě Bologna a cílem bylo zaměřit se na ženy různého stylu a vytvořit pro ně módní doplňky, které pro ně budou skvělými módními společníky.
#ShowMore#
První obchod byl slavnostně otevřen v roce 1955, kde tyto kožené doplňky prodával.
V roce 1972 dědictví společnosti předal Aldo do rukou svých tří dětí – Giovanně, Carlu a Pablu Furlanettovým a v tom samém období se objevuje první kolekce kabelek s logem značky Furla. Kabelky byly v té době vyráběny velice neobvyklým způsobem, jednalo se například o kombinaci nylonu a gumy.
Společnost Furla se chtěla přiblížit stylu emancipované a nezávislé ženy, což se posléze začalo jevit jako velice úspěšné a Furla se tak pro svou vysokou kvalitu rozrůstala stále více a více.
Postupem času se značka dostávala i do ostatních evropských měst, jako je Řím, nebo Paříž, až se zdála být Evropa pro tuto značku příliš malá. A tak byla zanedlouho otevřena pobočka v USA a to konkrétně v New Yorku.
Koncem roku 2008 bylo na trhu okolo 296 samostatných obchodů společnosti Furla, které se nacházejí na těch nejvýznamnějších nákupních ulicích a společnost také prodává svoje kabelky, boty a další kožené doplňky ve více než 1000 lokalitách od Evropy, po Asii, Afriku a Ameriku.
S klidem tedy můžeme říci, že Furla vytvořila nový koncept luxusu, který se velice rychle stal mezinárodním hitem právě kvůli kvalitě, funkčnosti a nadčasovému luxusnímu designu.