Černá kožená ledvinka - FURLA | Isola
Kód: 7136/CERSouvisející produkty

Materiál: Nylon, polyamid, 50% hovězí kůže. Rozměry: 48 x 15 x 9 cm. Nastavitelný popruh. Zapínání na zip. Lze nosit jako crossbody či ledvinku do pasu. Kolekce...

Výrobce: Chiara Ferragni Barva: Stříbrná Vyrobeno: látka - textilní materiál Tuhost: měkká Rozměr: 16,5/28 x 13,5 x 5 cm Maximální délka popruhu: 115 cm...

Složení: JEHNĚCÍ KŮŽE 82 %, POLYESTER 18 %. Rozměry: 38 x 13 x 8 cm • Jehněčí kůže a tvíd • Kabelka ve stylu ledvinky • Zavírání na zip •...

Rozměry: 31 x 14 x 8 cm Složení: 100% přírodní kůže • Jehněčí kůže • Nastavitelný pásek • Kovový zip s prodlouženým tahem • Přední kapsa na zip • Zadní kapsa na zip...

Rozměry 25x13x7 cm. Materiál eko kůže. Maximální délka regulovatelného popruhu 140 cm. Lze nosit jako ledvinku či jako crossbody.

Rozměry: 19 x 12,5 x 7,5 cm. Neodepínatelný nastavitelný textilní popruh s logem značky. Zapínání na zip.

Zavírá se zipem Nastavitelný pásek se sponou (délka asi 50-125 cm) Leštěný kov zlaté barvy Vnitřní podšívka z polyesteru Jedna hlavní přihrádka Přihrádka na zip...
Detailní popis produktu
Popis produktu není dostupný

Rozměry: 26 x 20 x 13 cm Složení: 100% přírodní kůže. Hladká kůže Klopna na magnetický klips Odnímatelný ramenní popruh Přední kapsa Komora uprostřed Vnitřní kapsa...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Světoznámá značka FURLA má za sebou dlouhou historii. Společnost byla založena roku 1927, kdy Aldo Furlanetto započal svůj byznys s módními doplňky v Evropě.
Historie společnosti začíná v krásném italském městě Bologna a cílem bylo zaměřit se na ženy různého stylu a vytvořit pro ně módní doplňky, které pro ně budou skvělými módními společníky.
#ShowMore#
První obchod byl slavnostně otevřen v roce 1955, kde tyto kožené doplňky prodával.
V roce 1972 dědictví společnosti předal Aldo do rukou svých tří dětí – Giovanně, Carlu a Pablu Furlanettovým a v tom samém období se objevuje první kolekce kabelek s logem značky Furla. Kabelky byly v té době vyráběny velice neobvyklým způsobem, jednalo se například o kombinaci nylonu a gumy.
Společnost Furla se chtěla přiblížit stylu emancipované a nezávislé ženy, což se posléze začalo jevit jako velice úspěšné a Furla se tak pro svou vysokou kvalitu rozrůstala stále více a více.
Postupem času se značka dostávala i do ostatních evropských měst, jako je Řím, nebo Paříž, až se zdála být Evropa pro tuto značku příliš malá. A tak byla zanedlouho otevřena pobočka v USA a to konkrétně v New Yorku.
Koncem roku 2008 bylo na trhu okolo 296 samostatných obchodů společnosti Furla, které se nacházejí na těch nejvýznamnějších nákupních ulicích a společnost také prodává svoje kabelky, boty a další kožené doplňky ve více než 1000 lokalitách od Evropy, po Asii, Afriku a Ameriku.
S klidem tedy můžeme říci, že Furla vytvořila nový koncept luxusu, který se velice rychle stal mezinárodním hitem právě kvůli kvalitě, funkčnosti a nadčasovému luxusnímu designu.