Tmavě červená kožená kabelka - FURLA | Alba

Kód: 8874/CER
SLEVA!
Značka: FURLA
8 900 Kč –55 %
8050560117405 01 pz
8 900 Kč –55 % 3 999 Kč
Vyprodáno
Barva
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Možnosti doručení

  • Výrobce: Furla
  • Barva: Tmavě červená
  • Vyrobeno: přírodní kůže (useň) - lícová
  • Zdobení: zlatý kov
  • Jiné: připínaný pásek
  • Rozměr: 23 x 19 x 16,5 cm
  • Rozměr kabelky: Malá (nelze umístit A4)
  • Výška držadel: 9 cm
  • Maximální délka popruhu: 130,5 cm
  • Regulovatelná delka popruhu: Ano
  • Nožky zespodu kabelky: Ne
  • Komora zavírána na: zip
  • Počet komor: 1
  • Množství kapes zavíraných na zip: 1
  • Množství plochých kapes: 1
  • Místo na: mobil
  • Hmotnost výrobku: 568 g

Detailní popis produktu

Popis produktu není dostupný

Doplňkové parametry

Kategorie: Dámské kabelky
Složení: přírodní kůže (useň) - lícová

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

981-5ef5d41de72857.12800926

Světoznámá značka  FURLA má za sebou dlouhou historii. Společnost byla založena roku 1927, kdy Aldo Furlanetto započal svůj byznys s módními doplňky v Evropě.

Historie společnosti začíná v krásném italském městě Bologna a cílem bylo zaměřit se na ženy různého stylu a vytvořit pro ně módní doplňky, které pro ně budou skvělými módními společníky.

#ShowMore#

První obchod byl slavnostně otevřen v roce 1955, kde tyto kožené doplňky prodával.

V roce 1972 dědictví společnosti předal Aldo do rukou svých tří dětí – Giovanně, Carlu a Pablu Furlanettovým a v tom samém období se objevuje první kolekce kabelek s logem značky Furla. Kabelky byly v té době vyráběny velice neobvyklým způsobem, jednalo se například o kombinaci nylonu a gumy.

Společnost Furla se chtěla přiblížit stylu emancipované a nezávislé ženy, což se posléze začalo jevit jako velice úspěšné a Furla se tak pro svou vysokou kvalitu rozrůstala stále více a více.

Postupem času se značka dostávala i do ostatních evropských měst, jako je Řím, nebo Paříž, až se zdála být Evropa pro tuto značku příliš malá. A tak byla zanedlouho otevřena pobočka v USA a to konkrétně v New Yorku.

Koncem roku 2008 bylo na trhu okolo 296 samostatných obchodů společnosti Furla, které se nacházejí na těch nejvýznamnějších nákupních ulicích a společnost také prodává svoje kabelky, boty a další kožené doplňky ve více než 1000 lokalitách od Evropy, po Asii, Afriku a Ameriku.

S klidem tedy můžeme říci, že Furla vytvořila nový koncept luxusu, který se velice rychle stal mezinárodním hitem právě kvůli kvalitě, funkčnosti a nadčasovému luxusnímu designu.

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz